20 Ocak 2010 Çarşamba

ne yapmalı?


Tatiller hep korkutur beni. Nedense bir garip ruh hali çöker üstüme, bilemem ne yapacağımı, sudan çıkmış balık misali bir durum...Sabahları kalkmak istemem, geceleri yatmak, ne bir yere gitmek isterim ne de evde durmak, dar vakitlerde hele bir tatil olsun hepsini yapacağım diye biriktirdiğim planlar birden unutulur yada gereksiz gelir artık. Tatildeyken bazen geçmez zaman bende, bazen su gibi akar tutamam. Geceleri düşünürüm biriktiririm içimde bir sürü şey, ama sabah olduğunda hepsinin yerini bir uyuşukluk hali alır...tatilleri sevmem ben...vaktim yokken yapabildiğim onca şeyi yapamaz olurum...beyin fonksiyonlarım yavaşlar adeta...zihnim başka türlü çalışır. Her türlü aksilik beni bulur. Her şey üstüme gelir. Ben çekilirim kabuğuma...ne yapmalı? diye düşünür dururum..bu ruh halinden nasıl çıkmalı?

5 yorum:

mehmet dedi ki...

tatil sevmeyen birini daha tanıyorum.

hüm dedi ki...

Öyleyse öneri bekliyorum...napıyormuş o biri tatilden kurtulmak için?

mehmet dedi ki...

tatilin bitmesini bekliyor.
hiç yaşamıyor gibi yaşıyor...

iko dedi ki...

yapacaklarını yaz bi kenara, kitap oku film izle, kuran oku gez işte..
ben tatili severim, sıkıldığım da hiç olmadı, ama benim uyku gibi bi yarim var sen sokakta kalmış kedi gibisin bu konuda :)

hüm dedi ki...

yapacaklarımı yazıyorum, planlıyorum...ama içimde zaten fazlasıyla bulunan erteleme güdüm,tatilde tavan yapıyor...her şeyi erteliyorum...okumak istediğim kitaplar artık sıkıcı...merak ettiğim filmler anlamsız oluyor...kısacası boş vakit azılı düşmanım...uyku mevzunu hiç açmayalım zaten