18 Eylül 2010 Cumartesi

sade

küçük bir hayat istiyorum, olabildiğince sade,
kitapların çok gürültülerin az olduğu bir dünya, karmaşadan uzak,
zihnimin yorulmadığı, sesimin yükselmediği, kimseye öfkelenmediğim bir hayat, öfkelenecek bir şey olmayan sapsade bir hayat...
hesap vermeden hesaplı bir hayat yaşamak istiyorum,
belki daha az düşünmek, daha az üzülmek

bir şarkı vardı "kendime yeni bir ben lazım" aynı o hallerdeyim, düşünürken nefesim kesilecek oluyor...beynim zonkluyor,
ıslahat mı inkılap mı istiyorum? bilemiyorum...
içimde kocaman bir offfffffffffff var çıksın istiyorum,
zihnim kararsız...gönlüm kararsız
yeni bir adım atamıyorum, durduğum yere de dayanamıyorum

Allah'ım yeni bir kapı aç ne olur...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bunu mu demek istediniz?

http://www.dailymotion.com/video/x5g7mw_bulent-ortacgil-olmal-m-olmamal-m_music

hüm dedi ki...

http://fizy.com/#s/1aik29 aslında buydu aklıma gelen, umutlu olduğumdan herhalde...ama olmalı mı olmamalı mı da biçilmiş kaftan...

Adsız dedi ki...

ben de hayatımın sorusunu buldum geçenlerde: ne yapmalı, ne yapmalı?