31 Ocak 2008 Perşembe

mola

hayatın tüm akışı,yoruculuğu içerisinde mola gerek bazen insana. belki bir kaç dakika,saat yada ay önemli alan olduğun yeri,soluduğun havayı,yaptığın işi seçebilme özgürlüğü benim için...biten sınavlar, beni çok yoran bu birkaç ay ve sonunda final notlarını bile umursamayan ben...staj için gün hesapları yapıyorum hala o kesin, ama o kadar da yormuyor beni, hatta çok kısaymış diyorum bazı anlarda, benim daha ödünç alacağım kitaplar, filmler vardı sevmiştim kütüphaneyi...bazı anlarda çok sıkılıyorum, bana göre değil bu iş!, çok sessiz! diyorum ama birşey oluyor,fikrim değişiyor,öğrenebildiğim her işi yapabilirim diyorum,eğleniyorum velhasıl şimdi başka şeylerle meşgul olma özgürlüğümü kullanıyorum,arada ufak ufak çalışıyorum,geziyorum,okuyorum,izliyorum...vakit bulduğumda hafta sonundan da bahsedeceğim biraz, hem belli olmaz belki birkaç fotoğrafta eklenir yazıya:)cep telefonuyla çekilmiş olsa da

2 yorum:

Elf.. dedi ki...

belkı senın mekanın değil kutuphane.. sessizliği, hareketsizliği dokunuyor besbellı ama.. ama tek doğru bişiy war senın alanın kıtaplarr.. bu yusden yıne de sewıosun o pasifliği.. bilgi küpü potansiyeli war dıorum ya senn için.. aslında senın tek mekanın kutuphane de dııl .. caddeler,sokaklarr,insanlar, welhasıl düşünebildiiğin her yer..sen düşünmeyi seviosun yani o potansiyelı kullanabılmeyı o yusden mekan kutuphane oluoo.. bu araada staj sana cok sey kattı.. tabı bana da.. staj donusleri telefonlasmalarımız bana da kattı bişiler emin ol.. Toktamış hoca en son hangi kıtabı okumus soleyeyım ıstersen =))

hüm dedi ki...

ne guzel seyler soylemissin. tesekkur ederim haklisin belkide her yer benim dsuunuebildigim, hissedebildigim her yer. Valla Toktamis hoca ne okuyor, unuttum ama ben senle ayni kitabi okuyorum galiba...