21 Ağustos 2007 Salı

yapmak istediklerim

bundan sonra aklima geldikce bloguma yapmak isediklerimi yazmaya karar verdim, boylece sadece aklimdan gecip unutlma ihtimalleri ortadan kalakacak, bir gun geri donup yaptiklarim, yapmadiklarim, yapamediklarim, yapmaktan vazgeciklerimi gorucem simdilik aklima gelenleri yaziyorum yada gelenlerin bi kismini yaziyorum birbiriyle uyumlu olanlari nedense...

grafik design fln ogrenicem-kendi bloguma fln yeticek, fotolar uzerinde oynayacak kadar zira grafiker olmaya niyetim yok henuz-

daha iyi yazi yazmanin bir yolunu bulucam-gercekten beni yansitan, bana ait yazilar-

ya bi izleyemedim dedigim filmleri izlicem

bi gun, ya abi ne kadar cok yazmisar cidiye almislar demek bu isi dedigim cins bir blog sahibi olucam

osmanlicayi adam gibi ogrenicem-adam gibi derken son doneme ait eserlerin matbu yazilislarini diil gayet eski el yazmalrini okumayi ve en azinda sozlukle anlamayi kastediyorum-

turkler soledir, dindarlar boyledir, bizim nesil soyle yapar diye elestirdigim olumsuz seyleri elestirmeyi birakip, bende zerresi olmadigini anlayana kadar cabaliycam-imkansiz gorunuyo ama olsun-


pek de uyumsuz oldular ama bole daha iyi galiba her neyse devami ne zaman eserse...

1 yorum:

Gül Nur dedi ki...

"Bundan sonra aklima geldikce bloguma yapmak istediklerimi yazmaya karar verdim"....
Yazmayın, yapın...