27 Eylül 2007 Perşembe

bir bahar aksami....


gecen hafta ki yazamama durumumdan dolayi atlanmis birseyleri paylasacagim simdi...bu ramazanin en guzel iftarini ettik gecenlerde, kimisi 2 senedir kimsi bir kac aydir gormedigim arkadaslarim ve sultanahmet, muhtesem bi atmosfer....kimse olmaz mi yanliz kalirmiyiz...ya sogukluk olursa derken baslayan ve hic bitmesin dedirten saatler, cok seviyorum ben arkadaslarimi, beni sevenler de var iclerinde mutlaka...o sohbet ortami, eski gunlerdeki gibi, sicacik, ne yemek muhim benim icin ne baska sey, herkes benle hemfikir degil belki ama olsun, hersey cok guzel,..hatirlamak ve de nelere guldugumu, nasil kendimi kaybettigimi, neden onlari boyle cok ozledigimi...hissetmek derinden sultanahmeti, namazi...ve tadini farketmeden sohbet arasinda icilen kahveler,bir de takintim var sevmem takim olmayan birsey, fincan ve tabagi uyumsuz, ama bosver... sekersiz sevmem ben ama olsun, cok seker var etrafimda...ve gece biterken bogazdan esen ruzgarla, icim sicacik...uskudar guzel...deniz guzel, hersey guzel bana bu gece...eve gec kalmak bile guzel...simdi hizlica yazdim kusurlarim affola, bekleyen bir arkadas var zira,unuttum gene klavyeyi bosver....bir bahar aksami caliyor simdi fonda...sonbahar da bahar degil mi?

3 yorum:

ELF dedi ki...

canım kardesim,aynı hissiyat içersinde olduğumu bilmeni isterim..çok gusel bi gün geçirdik,mütevazi olamıcam gecenin kahramanları ilan ediorum bzi..böle kardesim bi işe bulaştıkmı elhamdulıllah alnımızın akıyla çıkıorz,ii iş becerdik dostum :))dilerim nice böle organizasyonlarda beraber wakit geçiririz..napımm edebiyat okumak olmuo demek yası yasma işi .. senın gb hisli cumlecikler kuramadım yine.. kim bilir belkı de fonda Kan Tutar'ın eksikliğidir bu.. ne dersin ??

hüm dedi ki...

elfcim senin sozlerin, edebiyatin cok otesinde benim icin.uzun uzun biseyeler yazamiyorum artik duygulandim, en fazla sacmalarim,en yakin zamanda tekrarlayalim..

ELF dedi ki...

canım benim =)) müeddep wasfı ne gusel konar sana .. bisimkisi dalda kuru yaprak.. seninki filiz wermede.. maşallah kendini geliştirme nktasında tavan yaptın.. kişinin aynası arkadasıymıs bı bakımaa =)) kendime de gusel yer hazrladım ama dımı ?? çaktrma =))