6 Eylül 2007 Perşembe

yazmak yada yazmamak


birkac gundur hep aklima yazacak seyler geldi, defalarca da bilgisayarin basina oturdum hatta hic kalkmadim ama nedense yazamadim, hic birsey yazilmaya deger gelmedi bana...oysa guzel seyler vardi anlatacak arkadaslar, kalabalik sohbetler, muhabbet muhabbet, elmali turta, elmali kurabiye,elmali kurabiyemsi...ve anlatacak sikintilar, yorgunluklar , kosusturmalar, tembel olma durumum,falan filan. yarinda tembel olmam insallah zira yapilacak isler var, bigin ki gibi sokakta olu gibi dolasmak istemiyorum. hersey keyifli gitsin istiyorum, oyle umuyorum...birde yeni takilarim var biri cok guzel mor biri de digerlerinden daha az nefret ettigim bir tonda pembe iki tane tahta boncuktan bileklik, az gorusulen, uzaklarda yasanan, cocukluktan kalma ama hic unutulmayan bir arkadastan bileklik...ne tatli bir duygu, cok guzel bilekliklerim, insallah kaybetmem. malum takilarla aram iyi degil...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kimden bu bileklik?