13 Eylül 2007 Perşembe

Hoşgeldin Ramazan

bugün Ramazan ayının ilk günüydü, sahura kalkıldı, oruç tutuldu, iftar yapıldı...tabii inananlar ve kuvveti olanlar tarafından. ilginç olan ben bu sene cok endiseliydim, önceki yıllara göre oruçlu olacağımız saatler daha uzundu,ya başım agrırsa, ya susarsam diyordum, şimdiye kadar böyle sıkıntılarım olmamıştı çok şükür...bugün endişelerimin yersiz olduğunu anladım çünkü Allah bizi bizden iyi biliyor, hatirladim...ve hissettim, ibadet etmenin keyfini, bu güzel ayın tüm o ruhunu daha ilk gününden hissettim, çünkü beklediğimin aksine iftara kadar hic acıkmadim, hic susamadım, halbuki gün boyunca bardak bardak su içerim, aklıma bile gelmedi...şükretiim,yaratana ve onun tüm nimetlerine, şu güzel aya, her dakikasına...Rabbim daha nice guzel ramazanlar göstersin inşallah bizlere

1 yorum:

Adsız dedi ki...

AMIN