10 Eylül 2007 Pazartesi

bir degisiklik...

bloga ilk yazmaya basladigimda, imla kurallarina hic dikkat etmemeyi dusunuyordum, zira yazilarim dogalligini kaybediyormus gibi geliyordu, ama vazgectim yeni bir karar aldim bundan sonra elimden geldigince dikkat edecegim,bu kararimi internette dolasirken, bozuk imlalardan nasil rahatsiz oldugumu farkedince aldim,- gerci yazilarin dogalligini yitirdigi ve usluplarin tekduzelesdigi konusunda fikrim devam ediyor-. tabi yazilarimin mukkemmel olmasi degil simdilik hedefim, ama bir baslangic yaptim ve ilk yazimda ki "diil", "olduundan" seklindeki kelimeleri duzelttim. eger varsa, okuyucularimin bu konudaki gorusunu bilmek, duzeltmelerini almak isterim...yanliz noktalama isaretleri konusunda sikintim buyuk, hic sevmiyorum onlari... nokta, virgul yetiyor bana. arasira da soru isareti ama yine de onlari arttirmak icin de caba gosterecegim. insalah yakinda klavyemi turkceye cevirip o seklide kullanmaya alismaya da calisacagim, gerci biraz zor gorunuyor ama artik bir seyler yapmam lazim,durum vahim.

Hiç yorum yok: