29 Eylül 2007 Cumartesi

bugun benim icin cok ozel bir gun...hayatta cok deger verdigim insanlardan birinin dogum gunu, hayatin merkezine ozel gunleri koymasam da biliyorum...hatirlanmak guzeldir.nuriscim sen hep hatirliyrum, cok ozluyorum,simdi beraber olsak ne guzel olurdu, beraber pata yapar, berabe rkutlardik dogumgununu...sarkilar soylerdik beraber,kosardik cocuklar gibi, gezerdik, alisveris yapardik...bir suru sey, nuriscim nolur seneye burda ol...amerika cok uzak degil ucaga atladin mi 10 saat:)atla gel, esyalarini da yaninda getir...tebi aileni de:0ve bir daha gitme...cok ozledim, sana bir hediye hazirlamistim ama bloga koyunca cok feci bozuldu...renkler fln ters dondu, okunmuyor da, ama ustune tiklarsan yeni buyuk olarak acilir guzelce gorursun:)


2 yorum:

Adsız dedi ki...

ugrasilmis, emek verilmis, ve bu anlamli, hatira dolu, hediyelerin en ozeli icin yeterli tesekkur edilemeez.her zaman saklanir, ve bakildigi zaman, icin mutlulukla dolar, ve icten gulumsersin...nice yillara...her zaman kalplerimiz birlikte olsun inshallah.

--nuris

hüm dedi ki...

amin