1 Eylül 2007 Cumartesi

hosgeldin sonbahar

seviyorum bu mevsimi, yagmuru, tatli esen ruzgari, vakarla dokulen yapraklari...bu sonbahar oncekilere benzemiyor simdilik,hem benim icin hem istanbul icin...ama simdi kendimde, ve istanbulun sonbahari pek seven bir tepesinde, evimde soluyorum yagmur kokusunu, seviyorum ben bu mevsimi, aniden bastiran ruzgarla bahceden eve esya kacirma halini, kararsiz, bir sicak bir serin, bir durgun bir kizgin olma seklini seviyorum, bu sonbahar cok guzel gecsin istiyorrum, kendimi bulmak, ruhuma kavusmak, sansli olmak istiyorum...eylulun 1nde 2sine dogru giderken, hala bitmedi drina koprusu buldum ya sukur diyorum...drina koprusunun ustunde uyu bu gece hum ama mutlaka guze uyan sabah, ustunden gecen savaslara, acilara inat, yalniz keyifleri hatirla ve uyan yeni bir gune sabah uyandiginda hala hatirlamaa calis kac kez islandigini guz yagmurlarinda, ve umut et islanacaksin daha da...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Good blog! like Kirai's one